2011年9月1日木曜日

backache

Africa, I'm coming soon!!!!

I got official passport today.
I'm feeling like I'm really really going to Malawi Africa as a part of Japanese Government Program.

And I also got mosquito net for free!
No need to be afraid of Malaria, I hope...  





I've been having a backache for 2 weeks.
And it is not getting better,,,,mmm

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー


アフリカ、私は、すぐ、来ます!

私は、今日、公用旅券を得ました。
私は、本当に本当に日本政府プログラムの一部としてマラウィアフリカに行く予定である気がします。

そして、また、私はただで蚊帳を手に入れました!
マラリアでは、私が望んでいるのを恐れる必要性がありません…





私は2週間背中が痛いです。
そして、回復していない、えー。

0 件のコメント:

コメントを投稿